Mimmi Arwidsson

Födelsedag

Kategori: Allmänt

Igår fyllde jag 20 år. Kändes skönt att få det överstökat. Vill inte fylla år längre, konstigt nog. Dagen började iallafall med att mamma kom och hämtade mig, vi åkte in till Lidköping för att börja dagen med shopping. Brukar inte vara så taggad på att handla kläder, men för en gångsskull så var det faktiskt roligt för jag hittade en massa fina kläder. Efter vi handlat någon timma så bestämde vi oss för att gå och äta lunch på ett ställe. Minns inte vad det heter, men super goda sallader hade dom iallafall. Efter vi ätit så drog vi vidare och kolla i fler butiker. Sen blev det dags att åka hem och förbereda fika tills familjen kom hem och gratta mig med massor av presenter. 
( kommer bilder imorgon senare ) Vi åt thaimat, satt och prata ett tag innan dom skulle åka hem igen. Pojkvännen slutade jobbet vid 21.00, han åt lite och sen tillbringade vi resten av kvällen framför några tonårsfilmer som han inte gillade alls, men det gjorde jag! En bra dag, och ett bra avslut. Nu ska vi sova. Peace!✌️
Kommentera inlägget här: